Search
-
International Teaching Week 2025 na EUBA: nové impulzy a účasť európskych univerzít
- (Aktuality)
- ... témy v rámci predmetu Medzinárodný marketing. Fakulta hospodárskej informatiky ponúkla svojim študentom prezentácie z oblastí Štatistika, Manažment rizík podniku, Kybernetická bezpečnosť. Na Fakulte podnikového ...
-
Projekt Central Europe Connect už po 13. krát spojil študentov ekonomických univerzít z Bratislavy, Viedne a Varšavy
- (Aktuality)
- ... CEC bola oficiálne zahájená 10. marca 2025 na SGH vo Varšave a to kurzom „Marketing resources and consumer behaviour in Central Europe“. Následne študenti pokračovali v blokovej výučbe na EU v Bratislave, ...
-
Central Europe Connect – zimný semester 2025/26
- (Oznamy pre študentov)
- ... Europe Connect: EUBA: Structural Dynamics in Central European Economies (4 ECTS Credits), 3. – 8. november, 2025 SGH: Marketing resources and consumer behaviour in Central Europe (4 ECTS Credits), ...
-
STRATEGIC ANALYSIS OF COMPETITIVE DYNAMICS IN THE MOBILE PHONE ACCESSORIES INDUSTRY: INSIGHTS FROM TEMPERED GLASS MANUFACTURES
- (ER 1/2025)
- ... participants. Findings highlight that investment in digital marketing, sustainability initiatives, and advanced coatings significantly enhances competitiveness. However, price competition and supply chain ...
-
Odborní asistenti - Katedra marketingu - Obchodná fakulta
- (Výberové konania)
- ... fakulte Ekonomickej univerzity v Bratislave nasledovne: 3 miesta na Katedre marketingu so zameraním: 1 miesto so zameraním: v tvorivej (vedeckovýskumnej) oblasti orientovaná na neurovedecké prístupy ...
-
Odborní asistenti - Katedra obchodného práva - Obchodná fakulta
- (Výberové konania)
- ... rávo Európskej únie, právo sociálneho zabezpečenia, marketingové právo, občianske právo a ochranu spotrebiteľa, v pedagogickej oblasti orientovaná najmä na výučbu predmetov pracovné právo, európske p ...
-
Docenti - Katedra marketingu - Obchodná fakulta
- (Výberové konania)
- ... Ekonomickej univerzity v Bratislave nasledovne: 2 miesta na Katedre marketingu nasledovne: 1 miesto so zameraním: v tvorivej (vedeckovýskumnej) oblasti orientovaná na tradičné a moderné obchodné ...
-
Profesori - Katedra medzinárodného obchodu - Obchodná fakulta
- (Výberové konania)
- ... marketingu a stratégie medzinárodného podnikania.. Pracovná náplň: v súlade s § 75, ods. 2) zákona č. 131/2002 Z. z. o vysokých školách a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. ...
-
Profesori - Katedra marketingu - Obchodná fakulta
- (Výberové konania)
- ... Ekonomickej univerzity v Bratislave: 3 miesta na Katedre marketingu nasledovne: 1 miesto so zameraním: v tvorivej (vedeckovýskumnej) oblasti orientovaná na metodické a inovačné aspekty fungovania ...
-
Final Days to Apply for English-Taught Programs at EUBA – Don’t Miss Your Chance!
- (Aktuality)
- ... in Corporate Business and Marketing Master in Corporate Financial Management Master in Economic Diplomacy Master in Finance and Taxes Master in General Management Master in Marketing and Trade ...
-
Study in Slovakia for Free: English-Taught Bachelor’s, Master’s and PhD. Programs at EUBA
- (Aktuality)
- ... in economic modeling and data-driven decision-making. Master in Corporate Business and Marketing – Focus on business strategies and marketing techniques in a corporate environment. Master in Corporate ...
-
Docent - Katedra kvantitatívnych metód - Podnikovohospodárska fakulta v Košiciach
- (Výberové konania)
- ... univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach nasledovne: 1 miesto na Katedru kvantitatívnych metód so zameraním: v tvorivej (vedecko-výskumnej) oblasti orientované na výskum trhu, marketingového ...
-
Digital Marketing MasterClass. Od stratégie k výsledkom
- (Kurzy pre verejnosť)
- Zaujíma Vás, ako pritiahnuť pozornosť svojich zákazníkov v online svete? Chcete zlepšiť svoje zručnosti a posunúť svoj biznis na vyššiu úroveň? Práve teraz máte šancu! Staňte sa expertom digitálneho marketingu ...
-
17th International Teaching Week 2024
- (Aktuality)
- ... akulte podnikového manažmentu uskutočnili prednášky v rámci programov Mikroekonómia, či Manažment. Na Obchodnej fakulte ponúkli zahraniční pedagógovia prezentácie v odboroch Marketing, Manažment cestovného ...
-
Projekt Central Europe Connect už po 12. krát spojil študentov ekonomických univerzít z Bratislavy, Viedne a Varšavy
- (Aktuality)
- ... Management for Central Europe“, ktorý je pod odbornou gesciou partnerskej univerzity WU. Posledný kurz súčasnej edície programu CEC, konkrétne „Marketing resources and consumer behaviour in Central Europe“, ...
-
Odborní asistenti - Katedra obchodného práva - Obchodná fakulta
- (Výberové konania)
- ... ianske právo, právo duševného vlastnícva, spotrebiteľské právo, obchodné právo a korporátne právo, v pedagogickej oblasti orientovaná najmä na výučbu predmetov v anglickom jazyku (právo v marketingu), prá ...
-
Odborný asistent - Katedra marketingu - Obchodná fakulta
- (Výberové konania)
- ... fakulte Ekonomickej univerzity v Bratislave nasledovne: 1 miesto na Katedre marketingu nasledovne: 1 miesto so zameraním: v tvorivej (vedeckovýskumnej) oblasti orientovaná na neurovedecký prístup ...
-
Projekt Central Europe Connect už po 11. krát spojil študentov ekonomických univerzít z Bratislavy, Viedne a Varšavy
- (Aktuality)
- ... 15. apríla pokračoval vo Varšave kurzom „Marketing resources and consumer behaviour in Central Europe“, ktorý zabezpečuje partnerská univerzita SGH. Dňa 13. mája sme zahájili posledný kurz v rámci 11. ...
-
Odborní asistenti - Katedra informačného manažmentu - Fakulta podnikového manažmentu
- (Výberové konania)
- ... propagácii a marketingu podniku a zavádzania a aplikovania moderných technológií v rámci digitálnej transformácie, využívania informačných systémov a informačných technológií v podnikovej praxi, v pedagogickej ...
-
Odborní asistenti - Katedra manažmentu - Fakulta podnikového manažmentu
- (Výberové konania)
- ... podnikov, projektového manažmentu a aktuálnych prístupov v oblasti marketingovej komunikácie, v pedagogickej oblasti na problematiku projektového manažmentu a manažérskej komunikácie. 1 miesto so ...
-
Central Europe Connect – zimný semester 2024/2025 - termín prihlasovania predĺžený do 20. mája 2024
- (Oznamy pre študentov)
- ... 2024 SGH: Marketing resources and consumer behaviour in Central Europe (4 ECTS Credits), 2. – 7. december, 2024 Celý program bude v anglickom jazyku a bude orientovaný na medzinárodný obchod ...
-
Odborní asistenti - Katedra marketingu - Obchodná fakulta
- (Výberové konania)
- ... fakulte Ekonomickej univerzity v Bratislave nasledovne: 3 miesta na Katedre marketingu nasledovne: 1 miesto so zameraním: v tvorivej (vedeckovýskumnej) oblasti orientovaná na manažérske aspekty ...
-
Profesor - Katedra marketingu - Obchodná fakulta
- (Výberové konania)
- ... Ekonomickej univerzity v Bratislave nasledovne: 1 miesto na Katedre marketingu so zameraním: v tvorivej (vedeckovýskumnej) oblasti orientovaná na matematizáciu a analyticko prediktívne postupy ...
-
Odborní asistenti - Katedra obchodného práva - Obchodná fakulta
- (Výberové konania)
- ... rávo, občianske právo, korporátne právo, marketingové právo, správne právo, environmentálne právo, športové právo, spotrebiteľské právo a právo duševného vlastníctva, v pedagogickej oblasti orientovaná ...
-
Docenti - Katedra marketingu - Obchodná fakulta
- (Výberové konania)
- ... Ekonomickej univerzity v Bratislave nasledovne: 2 miesta na Katedre marketingu nasledovne: 1 miesto so zameraním: v tvorivej (vedeckovýskumnej) oblasti orientovaná na environmentálne aspekty ...
-
Most medzi univerzitou a kariérou: Ako Deň absolventov 2024 otvoril dvere do profesionálneho sveta
- (Aktuality)
- ... univerzity v Bratislave, ktorí sa zúčastnili podujatia, s poprednými zamestnávateľmi z rôznych odvetví, vrátane financií, auditu, obchodu, marketingu, IT a mnohých ďalších. Študenti a absolventi mali príležitosť ...
-
Deň absolventov 2024 – Nakopni svoju kariéru
- (Aktuality)
- ... cesty. Na jednom mieste sa stretne viac ako 40 TOP firiem z rôznych oblastí – od financií, bankovníctva, účtovníctva, audítorstva, cez obchod, marketing, medzinárodný obchod, IT, až po jazykové spoločnosti ...
-
16th International Teaching Week 2024
- (Aktuality)
- ... manažment podniku, resp. všeobecný manažment. Na pôde Obchodnej fakulty ponúkli zahraniční učitelia príspevky v rámci manažmentu cestovného ruchu a marketingového a obchodného manažmentu, na Národohospodárskej ...
-
Profesor - Katedra obchodného podnikania - Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach
- (Výberové konania)
- ... v pedagogickej oblasti orientované na teórie manažmentu, marketingu, financií a ich aplikáciu v podnikovej praxi. Pracovná náplň: v súlade s § 75, ods. 2) zákona č. 131/2002 Z. z. o vysokých školách ...
-
Lektori - Národohospodárska fakulta
- (Výberové konania)
- ... trhov, kolektívneho investovania, menovej politiky a medzinárodných financií. 1 miesto na Katedru poisťovníctva so zameraním: v pedagogickej oblasti na poisťovníctvo (manažment, marketing, účtovníctvo). ...
-
Docent - Katedra obchodného podnikania - Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach
- (Výberové konania)
- ... zodpovednosť v podnikaní a behaviorálnu ekonómiu; v pedagogickej oblasti orientované na behaviorálnu ekonómiu, spotrebiteľské správanie a strategický marketing. Predpokladaný deň nástupu do práce: ...
-
Projekt Central Europe Connect už po 10. krát spojil študentov ekonomických univerzít z Bratislavy, Viedne a Varšavy
- (Aktuality)
- ... edícia programu CEC bola oficiálne zahájená 9. októbra 2023 vo Varšave kurzom „Marketing resources and consumer behaviour in Central Europe“, ktorý zabezpečuje partnerská univerzita SGH. Program následne ...
-
Central Europe Connect – letný semester 2023/24
- (Oznamy pre študentov)
- ... Europe Connect: WU: Strategies and Management for Central Europe (4 ECTS Credits), 11. – 16. marec, 2024 SGH: Marketing resources and consumer behaviour in Central Europe (4 ECTS Credits), 15. ...
-
Odborný asistent - Katedra obchodného práva - Obchodná fakulta
- (Výberové konania)
- ... v pedagogickej oblasti orientovaná najmä na výučbu predmetov v anglickom jazyku (základy práva, právo v marketingu), obchodné a hospodárske právo, spotrebiteľské právo, právo v medzinárodnom obchode, i ...
-
Lektor - Katedra marketingu - Obchodná fakulta
- (Výberové konania)
- ... Ekonomickej univerzity v Bratislave nasledovne: 1 miesto na Katedre marketingu so zameraním v pedagogickej oblasti na problematiku informatiky a inteligentných systémov v obchode a podnikaní. Pracovná ...
-
Odborný asistent - Katedra marketingu - Obchodná fakulta
- (Výberové konania)
- ... fakulte Ekonomickej univerzity v Bratislave nasledovne: 1 miesto na Katedre marketingu nasledovne: 1 miesto so zameraním: v tvorivej (vedeckovýskumnej) oblasti na problematiku moderných prístupov ...
-
Vedúci oddelení - Katedra marketingu - Obchodná fakulta
- (Výberové konania)
- ... v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o VŠ“) vypisuje výberové konanie na obsadenie funkcií vedúcich oddelení na Katedre marketingu na Obchodnej fakulte Ekonomickej univerzity v Bratislave nasledovne: ...
-
Odborní asistenti - Národohospodárska fakulta
- (Výberové konania)
- ... v pedagogickej oblasti na poisťovníctvo, účtovníctvo v poisťovniach a marketing v poisťovníctve. Pracovná náplň: v súlade s § 75, ods. 6) písm. b) a c) zákona č. 131/2002 Z. z. o vysokých školách ...
-
Odborní asistenti - Fakulta podnikového manažmentu
- (Výberové konania)
- ... zameraním: v tvorivej (vedeckovýskumnej) oblasti na problematiku využívania nástrojov sociálnych sietí pri propagácii a marketingu podniku a zavádzania a aplikovania moderných technológií v rámci digitálnej ...
-
Odborní asistenti - Obchodná fakulta
- (Výberové konania)
- ... fakulte Ekonomickej univerzity v Bratislave nasledovne: 2 miesta na Katedre marketingu nasledovne: 1 miesto so zameraním: v tvorivej (vedeckovýskumnej) oblasti orientované na marketing a vlastnosti ...
-
Central Europe Connect – zimný semester 2023/2024
- (Oznamy pre študentov)
- ... Central Europe Connect: SGH: Marketing resources and consumer behaviour in Central Europe (4 ECTS Credits), 9. – 14. október, 2023 EUBA: Structural Dynamics in Central European Economies (4 ECTS ...
-
Projekt Central Europe Connect už po 9. krát spojil študentov ekonomických univerzít z Bratislavy, Viedne a Varšavy
- (Aktuality)
- ... Management for Central Europe“, ktorý je pod odbornou gesciou partnerskej univerzity WU a deviata edícia programu CEC bude ukončená v máji kurzom „Marketing resources and consumer behaviour in Central ...
-
Vedúci Centra komunikácie a vzťahov s verejnosťou EU v Bratislave
- (Výberové konania)
- ... VŠ vzdelanie v oblasti masmediálnej komunikácie (prípadne ekonomického alebo IT zamerania), prax v oblasti masmediálnej komunikácie a marketingu minimálne 5 rokov, znalosť správy webových stránok, ...
-
Docenti - Obchodná fakulta
- (Výberové konania)
- ... Ekonomickej univerzity v Bratislave nasledovne: 1 miesto na Katedre marketingu so zameraním: v tvorivej (vedeckovýskumnej) oblasti na tradičné a moderné obchodné formy a ich marketingové a personálne ...
-
Projekt Central Europe Connect vo svojej 8. edícii opäť spojil študentov ekonomických univerzít z Viedne, Varšavy a Bratislavy
- (Aktuality)
- ... WU. Ďalej výučba pokračovala vo Varšave kurzom „Marketing resources and consumer behaviour in Central Europe“, ktorý zabezpečuje partnerská univerzita SGH. Dňa 5. decembra sme zahájili posledný kurz v ...
-
Vedúci katedier na Obchodnej fakulte
- (Výberové konania)
- ... vedúceho Katedry marketingu 1 miesto vedúceho Katedry medzinárodného obchodu 1 miesto vedúceho Katedry cestovného ruchu 1 miesto vedúceho Katedry obchodného práva Pracovná náplň: Vedúci katedry ...
-
XII. ročník veľtrhu práce a kariérneho poradenstva Kariérna cesta 2022
- (Aktuality)
- ... bankového sektora, obchodu, marketingu, poradenstva, audítorstva, účtovníctva, IT, mobilných služieb a jazykových pobytov, predstavili študentom univerzity nielen množstvo pracovných ponúk, ale aj pracovný ...
-
Odborní asistenti - Obchodná fakulta
- (Výberové konania)
- ... fakulte Ekonomickej univerzity v Bratislave nasledovne: 3 miesta na Katedre marketingu nasledovne: 1 miesto so zameraním: v tvorivej (vedeckovýskumnej) oblasti na podnikateľské a manažérske oblasti ...
-
STRATEGY OF ETHICAL APPROACH IN NEUROMARKETING IN TERMS OF MARKETING RESEARCH
- (ER 2/2022)
- STRATEGY OF ETHICAL APPROACH IN NEUROMARKETING IN TERMS OF MARKETING RESEARCH RÓBERT HULA[1] https://doi.org/10.53465/ER.2644-7185.2022.2.105-128 Abstract: Traditional demand-based marketing ...
-
Rada kvality
- (Orgány univerzity)
- ... rketingu, Obchodná fakulta EU v Bratislave VÝROST Tomáš, doc. Ing., PhD., Katedra medzinárodného obchodu, Obchodná fakulta EU v Bratislave PEKÁR Juraj, prof. Mgr., PhD., Katedra operačného výskumu a ...