Prejsť na obsah

Načítavame pre Vás stránku...

Ekonomická univerzita v Bratislave
  • RSS
  • Facebook
  • Slovenská ekonomická knižnica
  • Stravovanie
  • Ubytovanie
  • Akademický informačný systém AIS2
  • Telefónny zoznam
  • Fotogaléria
  • E-booky
  • Helpdesk
  • Intranet
  • Slovensky sk
  • English en
  • Úvod
  • Univerzita
    • História univerzity
      • Rektori EU v Bratislave
      • Historické míľniky
      • Významní absolventi
    • Misia, vízia, strategické ciele, poslanie
    • Dlhodobý zámer
    • Členstvo univerzity v medzinárodných inštitúciách
    • Orgány univerzity
      • Rektor
      • Vedenie univerzity
      • Akademický senát
      • Kolégium rektora
      • Vedecká rada
      • Správna rada
      • Etická komisia
      • Disciplinárna komisia
    • Rada kvality
    • Centrum na zabezpečenie a podporu kvality
    • Pracoviská EU v Bratislave
    • Organizačná štruktúra a pracoviská
      • Organizačná štruktúra univerzity
      • Útvary riadené rektorom
      • Útvary riadené kvestorom
      • Útvary riadené prorektorom pre vzdelávanie
      • Útvary riadené prorektorom pre rozvoj, kultúru a šport
      • Útvary riadené prorektorom pre vedu a doktorandské štúdium
      • Útvary riadené prorektorom pre medzinárodné vzťahy
      • Útvary riadené prorektorom pre akreditáciu a kvalitu
    • Úradná výveska
    • Vnútorné predpisy
    • Výročné správy
  • Fakulty
    • Národohospodárska fakultaNárodohospodárska fakulta
    • Obchodná fakultaObchodná fakulta
    • Fakulta hospodárskej informatikyFakulta hospodárskej informatiky
    • Fakulta podnikového manažmentuFakulta podnikového manažmentu
    • Fakulta medzinárodných vzťahovFakulta medzinárodných vzťahov
    • Fakulta aplikovaných jazykovFakulta aplikovaných jazykov
    • Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v KošiciachPodnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach
  • Uchádzač
    • Prijímacie konanie 2025/2026
      • Všeobecné informácie o prijímacom konaní
      • Odporúčaná literatúra
      • Študenti so špecifickými potrebami
      • Deň otvorených dverí
      • Vzorový test - Všeobecné študijné predpoklady
      • Vzorový test - Anglický jazyk
    • Poplatky spojené so štúdiom
    • Prihláška na EU v Bratislave
      • Elektronická prihláška
      • Návod na vyplnenie e-prihlášky I. stupeň
      • Návod na vyplnenie e-prihlášky II. stupeň
      • Návod na vyplnenie e-prihlášky III. stupeň
    • Prečo študovať na EU v Bratislave
      • Dôvody prečo študovať na EU v Bratislave
      • Profily absolventov
      • Názory študentov na štúdium
    • Otázky a odpovede
    • Kontakty - Študijné oddelenia
    • Študijné programy
    • Študijné programy v cudzích jazykoch
    • Internetový predaj literatúry na prijímacie skúšky
    • Jazyková príprava pre zahraničných študentov
    • Prípravné kurzy
    • Deň otvorených dverí
    • Štúdiumekonómie.sk
  • Študent
    • Oznamy pre študentov
    • Harmonogram akademického roka
    • Rozvrh výučby
    • Akademický informačný systém AiS2
    • Návody a sprievodcovia štúdiom
    • Záverečné práce
    • Študijné oddelenia
    • E-learning
    • Študenti so špecifickými potrebami
      • Informácie pre uchádzačov o štúdium so špecifickými potrebami
      • Primerané úpravy a podporné služby
      • Najčastejšie formy úprav štúdia
      • Štatút študenta so špecifickými potrebami
      • Prístupnosť budov EU v Bratislave
      • Buddy program
      • Koordinátori
    • Rigorózne konanie
    • Legislatíva a predpisy na EU v Bratislave
      • Študijné predpisy
      • Poplatky spojené so štúdiom
      • Štipendiá
    • Študentská pôžička
    • Študijné programy na EUBA
    • Študijné programy v cudzích jazykoch
    • Výučba individuálnych odborných predmetov v cudzích jazykoch
    • Medzinárodné dvojité a spoločné diplomy
    • Preukaz študenta ISIC
    • Mentoringové centrum
    • Internetový obchod s odbornou literatúrou a e-knihy Vydavateľstva EKONÓM
    • Internetový obchod so študijnou literatúrou – printové knihy Vydavateľstva EKONÓM
    • Informácie pre študentov
      • Pracovné ponuky/brigády
      • Slovenská ekonomická knižnica
      • Stravovanie
      • Ubytovanie
      • Šport
      • Psychologicko-poradenské služby
    • Študentské organizácie
      • Študentský parlament EU v Bratislave
      • AIESEC
      • Erasmus Student Network
      • oikos Bratislava
  • Zamestnanec
    • Oznamy pre zamestnancov
    • Systém vybavovania podnetov
    • Odborová organizácia
    • Oddelenie pre personálne a sociálne otázky
    • EURAXESS Welcome centrum
    • Mentoringové a vzdelávacie centrum
    • Informačný systém EU v Bratislave
    • Zamestnanecký portál SAP FIORI
    • Preukaz učiteľa ITIC
    • Tlačivá pre zamestnancov
    • Pôžička pre pedagógov
    • Účelové zariadenia - rekreačné pobyty
      • VIRT – vzdelávacie zariadenie
      • Účelové zariadenie - Vila Horský park
      • Ubytovacie zariadenie Pokrok
      • Ubytovacie zariadenie Jarabá
    • Telefónny zoznam
    • Informácie pre zamestnancov
      • Stravovanie
      • Ubytovanie
      • Pohybové aktivity / Šport
      • Zdravotná starostlivosť
      • Bezpečnosť a ochrana zdravia pri práci
    • Helpdesk
  • Veda a výskum
    • Aktuálne informácie
      • PhD. Orientation Days
      • EDAMBA
      • ŠVOČ
      • Projekty mladých učiteľov, vedeckých pracovníkov a doktorandov
    • Projekty
      • Projektové centrum
      • Plán obnovy a odolnosti SR (POO)
      • Európske štrukturálne a investičné fondy (EŠIF)
      • Medzinárodné projekty
    • Doktorandské štúdium
      • Legislatíva a predpisy
      • Akreditované študijné programy
      • Kontakty
      • Fond na podporu zahraničných mobilít doktorandov
    • Kvalifikačný rast
      • Legislatíva a predpisy
      • Odbory habilitačného konania a inauguračného konania
      • Ukončené habilitačné konania a inauguračné konania
      • Habilitačné a inauguračné prednášky
    • Čestné tituly
      • Doctor honoris causa
      • Professor emeritus
    • Prístup k databázam
      • EUROSTAT mikrodáta
    • Stratégia ľudských zdrojov pre výskumníkov (HRS4R)
      • Plán rodovej rovnosti na EU v Bratislave
    • Ekonomické rozhľady/Economic Review
      • Content
      • Archív obsahov
    • Vedecké časopisy
    • Správy o VVČ
    • Tvoriví pracovníci
      • Hodnotenie
      • Odmeňovanie z Fondu rozvoja vedy
      • Uvoľnenie z pedagogických úloh
    • Oddelenie pre vedu a doktorandské štúdium
  • Medzinárodné vzťahy
    • Aktuálne informácie
    • Prichádzajúci študenti
      • Termíny
      • Dokumenty
      • Katalóg predmetov
      • Ubytovanie
      • Zdravotné poistenie a lekárska starostlivosť
      • Študentské karty
      • ESN/Buddy System
      • Letné a zimné školy
      • FAQ
    • Odchádzajúci študenti
      • Erasmus+ štúdium v EÚ (dlhodobé mobility)
      • Erasmus+ štúdium v EÚ (krátkodobé mobility)
      • Erasmus+ štúdium mimo EÚ
      • Erasmus+ praktické stáže
      • Erasmus+ absolventské stáže
      • Ďalšie mobilitné programy
      • Letné a zimné školy
      • Skúsenosti študentov
    • Erasmus+ v 10 krokoch
    • Prichádzajúci zamestnanci
      • Erasmus+ v EÚ
      • Erasmus+ mimo EÚ
    • Odchádzajúci zamestnanci
      • Erasmus+ v EÚ
      • Erasmus+ mimo EÚ
      • Ďalšie mobilitné programy
      • Zahraničné pracovné cesty
    • Partnerské inštitúcie a medzinárodné organizácie
      • Erasmus+
      • Rámcové dohody
    • Aktuálne ponuky
      • Central Europe Connect
      • Diplomacia v praxi
      • International Business Consulting Program
      • Ponuky - International Weeks
    • Projekty a granty
    • International Week
    • Centrum medzinárodných vzťahov
  • Verejnosť
    • Ochrana osobných údajov
    • Sloboda informácií
    • Oznamovanie protispoločenskej činnosti
    • Uznávanie dokladov o vzdelaní
    • Habilitačné a inauguračné prednášky
    • Výberové konanie
    • Voľné pracovné miesta
    • Verejné obchodné súťaže
    • Prenájom, predaj
    • Verejné obstarávanie
      • Prieskum trhu na stanovenie predpokladanej hodnoty zákazky
      • Zadávanie zákaziek s nízkymi hodnotami podľa § 117
      • Dokumenty k podlimitným zákazkám bez využitia elektronického trhoviska
      • Dokumenty k nadlimitným zákazkám
      • Archív obstarávaní
    • Verejné obstarávanie Ekonomická univerzita, n.f.
    • Povinne zverejnené dokumenty
      • Zmluvy
      • Objednávky a faktúry
      • Archív zmlúv
      • Archív faktúr
      • Archív objednávok
    • Projekty financované zo štrukturálnych fondov EÚ
    • Projekty na EU v Bratislave
    • Kurzy pre verejnosť
      • Prípravný kurz na skúšku z hospodárskej nemčiny PWD
      • Digital Marketing MasterClass. Od stratégie k výsledkom
      • Znalecký ústav
      • Prípravné kurzy
    • Univerzita tretieho veku
    • Telefónny zoznam
  • Aktivity a médiá
    • Aktuality
    • Fotogaléria
    • Kariérne centrum
    • Detská ekonomická univerzita
    • Folklórny súbor EKONÓM
    • Slávia EU Bratislava
    • Promo materiály
      • Logotypy
      • Videoprezentácia
    • Virtuálne prehliadky
    • Predajňa reklamných predmetov
    • Centrum komunikácie a vzťahov s verejnosťou
  • Služby
    • Aula EU v Bratislave
    • Vydavateľstvo EKONÓM
    • Centrum podnikateľských činností a univerzitných služieb
    • Viacúčelová športová hala - univerzitné športové centrum pri EU v Bratislave
    • Stravovanie
    • Stravovacie a ubytovacie zariadenie Konventná
    • Cateringové služby
    • Ponuka letného ubytovania
    • Znalecký ústav
    • Špecializované modulárne vzdelávanie pre kontrolórov
    • Centrum celoživotného vzdelávania
    • Prekladateľské centrum
    • Prípravný kurz na skúšku z hospodárskej nemčiny PWD
    • Slovenská ekonomická knižnica
    • Materská škola Ekonomickej univerzity v Bratislave - Ecovčielka
  • Alumni klub
  • Kontakt
  • Úvod
  • Univerzita
    • História univerzity
      • Rektori EU v Bratislave
      • Historické míľniky
      • Významní absolventi
    • Misia, vízia, strategické ciele, poslanie
    • Dlhodobý zámer
    • Členstvo univerzity v medzinárodných inštitúciách
    • Orgány univerzity
      • Rektor
      • Vedenie univerzity
      • Akademický senát
      • Kolégium rektora
      • Vedecká rada
      • Správna rada
      • Etická komisia
      • Disciplinárna komisia
    • Rada kvality
    • Centrum na zabezpečenie a podporu kvality
    • Pracoviská EU v Bratislave
    • Organizačná štruktúra a pracoviská
      • Organizačná štruktúra univerzity
      • Útvary riadené rektorom
      • Útvary riadené kvestorom
      • Útvary riadené prorektorom pre vzdelávanie
      • Útvary riadené prorektorom pre rozvoj, kultúru a šport
      • Útvary riadené prorektorom pre vedu a doktorandské štúdium
      • Útvary riadené prorektorom pre medzinárodné vzťahy
      • Útvary riadené prorektorom pre akreditáciu a kvalitu
    • Úradná výveska
    • Vnútorné predpisy
    • Výročné správy
  • Fakulty
    • Národohospodárska fakultaNárodohospodárska fakulta
    • Obchodná fakultaObchodná fakulta
    • Fakulta hospodárskej informatikyFakulta hospodárskej informatiky
    • Fakulta podnikového manažmentuFakulta podnikového manažmentu
    • Fakulta medzinárodných vzťahovFakulta medzinárodných vzťahov
    • Fakulta aplikovaných jazykovFakulta aplikovaných jazykov
    • Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v KošiciachPodnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach
  • Uchádzač
    • Prijímacie konanie 2025/2026
      • Všeobecné informácie o prijímacom konaní
      • Odporúčaná literatúra
      • Študenti so špecifickými potrebami
      • Deň otvorených dverí
      • Vzorový test - Všeobecné študijné predpoklady
      • Vzorový test - Anglický jazyk
    • Poplatky spojené so štúdiom
    • Prihláška na EU v Bratislave
      • Elektronická prihláška
      • Návod na vyplnenie e-prihlášky I. stupeň
      • Návod na vyplnenie e-prihlášky II. stupeň
      • Návod na vyplnenie e-prihlášky III. stupeň
    • Prečo študovať na EU v Bratislave
      • Dôvody prečo študovať na EU v Bratislave
      • Profily absolventov
      • Názory študentov na štúdium
    • Otázky a odpovede
    • Kontakty - Študijné oddelenia
    • Študijné programy
    • Študijné programy v cudzích jazykoch
    • Internetový predaj literatúry na prijímacie skúšky
    • Jazyková príprava pre zahraničných študentov
    • Prípravné kurzy
    • Deň otvorených dverí
    • Štúdiumekonómie.sk
  • Študent
    • Oznamy pre študentov
    • Harmonogram akademického roka
    • Rozvrh výučby
    • Akademický informačný systém AiS2
    • Návody a sprievodcovia štúdiom
    • Záverečné práce
    • Študijné oddelenia
    • E-learning
    • Študenti so špecifickými potrebami
      • Informácie pre uchádzačov o štúdium so špecifickými potrebami
      • Primerané úpravy a podporné služby
      • Najčastejšie formy úprav štúdia
      • Štatút študenta so špecifickými potrebami
      • Prístupnosť budov EU v Bratislave
      • Buddy program
      • Koordinátori
    • Rigorózne konanie
    • Legislatíva a predpisy na EU v Bratislave
      • Študijné predpisy
      • Poplatky spojené so štúdiom
      • Štipendiá
    • Študentská pôžička
    • Študijné programy na EUBA
    • Študijné programy v cudzích jazykoch
    • Výučba individuálnych odborných predmetov v cudzích jazykoch
    • Medzinárodné dvojité a spoločné diplomy
    • Preukaz študenta ISIC
    • Mentoringové centrum
    • Internetový obchod s odbornou literatúrou a e-knihy Vydavateľstva EKONÓM
    • Internetový obchod so študijnou literatúrou – printové knihy Vydavateľstva EKONÓM
    • Informácie pre študentov
      • Pracovné ponuky/brigády
      • Slovenská ekonomická knižnica
      • Stravovanie
      • Ubytovanie
      • Šport
      • Psychologicko-poradenské služby
    • Študentské organizácie
      • Študentský parlament EU v Bratislave
      • AIESEC
      • Erasmus Student Network
      • oikos Bratislava
  • Zamestnanec
    • Oznamy pre zamestnancov
    • Systém vybavovania podnetov
    • Odborová organizácia
    • Oddelenie pre personálne a sociálne otázky
    • EURAXESS Welcome centrum
    • Mentoringové a vzdelávacie centrum
    • Informačný systém EU v Bratislave
    • Zamestnanecký portál SAP FIORI
    • Preukaz učiteľa ITIC
    • Tlačivá pre zamestnancov
    • Pôžička pre pedagógov
    • Účelové zariadenia - rekreačné pobyty
      • VIRT – vzdelávacie zariadenie
      • Účelové zariadenie - Vila Horský park
      • Ubytovacie zariadenie Pokrok
      • Ubytovacie zariadenie Jarabá
    • Telefónny zoznam
    • Informácie pre zamestnancov
      • Stravovanie
      • Ubytovanie
      • Pohybové aktivity / Šport
      • Zdravotná starostlivosť
      • Bezpečnosť a ochrana zdravia pri práci
    • Helpdesk
  • Veda a výskum
    • Aktuálne informácie
      • PhD. Orientation Days
      • EDAMBA
      • ŠVOČ
      • Projekty mladých učiteľov, vedeckých pracovníkov a doktorandov
    • Projekty
      • Projektové centrum
      • Plán obnovy a odolnosti SR (POO)
      • Európske štrukturálne a investičné fondy (EŠIF)
      • Medzinárodné projekty
    • Doktorandské štúdium
      • Legislatíva a predpisy
      • Akreditované študijné programy
      • Kontakty
      • Fond na podporu zahraničných mobilít doktorandov
    • Kvalifikačný rast
      • Legislatíva a predpisy
      • Odbory habilitačného konania a inauguračného konania
      • Ukončené habilitačné konania a inauguračné konania
      • Habilitačné a inauguračné prednášky
    • Čestné tituly
      • Doctor honoris causa
      • Professor emeritus
    • Prístup k databázam
      • EUROSTAT mikrodáta
    • Stratégia ľudských zdrojov pre výskumníkov (HRS4R)
      • Plán rodovej rovnosti na EU v Bratislave
    • Ekonomické rozhľady/Economic Review
      • Content
      • Archív obsahov
    • Vedecké časopisy
    • Správy o VVČ
    • Tvoriví pracovníci
      • Hodnotenie
      • Odmeňovanie z Fondu rozvoja vedy
      • Uvoľnenie z pedagogických úloh
    • Oddelenie pre vedu a doktorandské štúdium
  • Medzinárodné vzťahy
    • Aktuálne informácie
    • Prichádzajúci študenti
      • Termíny
      • Dokumenty
      • Katalóg predmetov
      • Ubytovanie
      • Zdravotné poistenie a lekárska starostlivosť
      • Študentské karty
      • ESN/Buddy System
      • Letné a zimné školy
      • FAQ
    • Odchádzajúci študenti
      • Erasmus+ štúdium v EÚ (dlhodobé mobility)
      • Erasmus+ štúdium v EÚ (krátkodobé mobility)
      • Erasmus+ štúdium mimo EÚ
      • Erasmus+ praktické stáže
      • Erasmus+ absolventské stáže
      • Ďalšie mobilitné programy
      • Letné a zimné školy
      • Skúsenosti študentov
    • Erasmus+ v 10 krokoch
    • Prichádzajúci zamestnanci
      • Erasmus+ v EÚ
      • Erasmus+ mimo EÚ
    • Odchádzajúci zamestnanci
      • Erasmus+ v EÚ
      • Erasmus+ mimo EÚ
      • Ďalšie mobilitné programy
      • Zahraničné pracovné cesty
    • Partnerské inštitúcie a medzinárodné organizácie
      • Erasmus+
      • Rámcové dohody
    • Aktuálne ponuky
      • Central Europe Connect
      • Diplomacia v praxi
      • International Business Consulting Program
      • Ponuky - International Weeks
    • Projekty a granty
    • International Week
    • Centrum medzinárodných vzťahov
  • Verejnosť
    • Ochrana osobných údajov
    • Sloboda informácií
    • Oznamovanie protispoločenskej činnosti
    • Uznávanie dokladov o vzdelaní
    • Habilitačné a inauguračné prednášky
    • Výberové konanie
    • Voľné pracovné miesta
    • Verejné obchodné súťaže
    • Prenájom, predaj
    • Verejné obstarávanie
      • Prieskum trhu na stanovenie predpokladanej hodnoty zákazky
      • Zadávanie zákaziek s nízkymi hodnotami podľa § 117
      • Dokumenty k podlimitným zákazkám bez využitia elektronického trhoviska
      • Dokumenty k nadlimitným zákazkám
      • Archív obstarávaní
    • Verejné obstarávanie Ekonomická univerzita, n.f.
    • Povinne zverejnené dokumenty
      • Zmluvy
      • Objednávky a faktúry
      • Archív zmlúv
      • Archív faktúr
      • Archív objednávok
    • Projekty financované zo štrukturálnych fondov EÚ
    • Projekty na EU v Bratislave
    • Kurzy pre verejnosť
      • Prípravný kurz na skúšku z hospodárskej nemčiny PWD
      • Digital Marketing MasterClass. Od stratégie k výsledkom
      • Znalecký ústav
      • Prípravné kurzy
    • Univerzita tretieho veku
    • Telefónny zoznam
  • Aktivity a médiá
    • Aktuality
    • Fotogaléria
    • Kariérne centrum
    • Detská ekonomická univerzita
    • Folklórny súbor EKONÓM
    • Slávia EU Bratislava
    • Promo materiály
      • Logotypy
      • Videoprezentácia
    • Virtuálne prehliadky
    • Predajňa reklamných predmetov
    • Centrum komunikácie a vzťahov s verejnosťou
  • Služby
    • Aula EU v Bratislave
    • Vydavateľstvo EKONÓM
    • Centrum podnikateľských činností a univerzitných služieb
    • Viacúčelová športová hala - univerzitné športové centrum pri EU v Bratislave
    • Stravovanie
    • Stravovacie a ubytovacie zariadenie Konventná
    • Cateringové služby
    • Ponuka letného ubytovania
    • Znalecký ústav
    • Špecializované modulárne vzdelávanie pre kontrolórov
    • Centrum celoživotného vzdelávania
    • Prekladateľské centrum
    • Prípravný kurz na skúšku z hospodárskej nemčiny PWD
    • Slovenská ekonomická knižnica
    • Materská škola Ekonomickej univerzity v Bratislave - Ecovčielka
  • Alumni klub
  • Kontakt

Vnútorné predpisy

A. skupina - § 15 ods. 1 písm. a) až m) zákona č. 131/2002 Z. z. o vysokých školách a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov

A. skupina - § 15 ods. 1 písm. a) až m) zákona č. 131/2002 Z. z. o vysokých školách a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov

Číslo VPZákon o VŠ
§ 15 ods. 1
NázovÚčinnosť od
A/1/2022 § 15 ods. 1 písm. a) Štatút Ekonomickej univerzity v Bratislave - úplné znenie v znení Dodatku číslo 1, Dodatku číslo 2 a Dodatku číslo 3
(Podľa §15 ods. 3 a § 103 zákona č. 131/2022 Z. z. o vysokých školách a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov tento vnútorný predpis vysokej školy zaregistrovalo Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky odbor vysokoškolského vzdelávania v Bratislave 10.11.2022)

Dodatok číslo 1
Dodatok číslo 2
Dodatok číslo 3
14.03.2023
A/2/2022 § 15 ods. 1 písm. d) Zásady výberového konania na obsadzovanie pracovných miest vysokoškolských učiteľov, pracovných miest výskumných pracovníkov, funkčných miest profesorov a docentov a funkcií vedúcich zamestnancov Ekonomickej univerzity v Bratislave - úplné znenie v znení Dodatku č. 1

Dodatok číslo 1
26.09.2022

07.03.2025
A/3/2022 § 15 ods. 1 písm. i) Rokovací poriadok Akademického senátu Ekonomickej univerzity v Bratislave 2022 - úplne znenie v znení Dodatku č. 1

Dodatok číslo 1
23.09.2022

07.03.2025
A/4/2022 § 15 ods. 1 písm. h) Zásady voľby kandidáta na rektora a prijatia návrhu na jeho odvolanie - úplne znenie v znení Dodatku č. 1

Dodatok č. 1
13.02.2023
A/5/2022 § 15 ods. 1 písm. j) Rokovací poriadok Vedeckej rady Ekonomickej univerzity v Bratislave - úplné znenie v znení Dodatku č. 1 a Dodatku č. 2

Dodatok č. 1
Dodatok č. 2
01.01.2023

06.06.2023
14.05.2024
A/1/2023 § 15 ods. 1 písm. k) Štipendijný poriadok Ekonomickej univerzity v Bratislave 2023 - úplné znenie v znení Dodatku č. 1 a Dodatku č. 2

Dodatok č. 1
Dodatok č. 2
01.06.2023

10.11.2023
07.03.2025
A/2/2023 § 15 ods. 1 písm. l) Disciplinárny poriadok Ekonomickej univerzity v Bratislave pre študentov 24.05.2023
A/3/2023 § 15 ods. 1 písm. m) Rokovací poriadok Disciplinárnej komisie Ekonomickej univerzity v Bratislave a disciplinárnych komisií fakúlt Ekonomickej univerzity v Bratislave 24.05.2023
  § 15 ods. 1 písm. b) Vnútorný systém zabezpečovania kvality vysokoškolského vzdelávania 8.2.2021
A/4/2023  § 15 ods. 1 písm. e) Pracovný poriadok EU v Bratislave 28.6.2023
A/5/2023 § 15 ods. 1 písm. f) Organizačný poriadok Ekonomickej univerzity v Bratislave - úplné znenie v znení Dodatku č. 1 a Dodatku č. 2

Dodatok č. 1
Dodatok č. 2
1.7.2023
A/6/2023 § 15 ods. 1 písm. g) Zásady volieb do Akademického senátu EU v Bratislave 27.6.2023
A/1/2024 § 15 ods. 1 písm. c)  Študijný poriadok Ekonomickej univerzity v Bratislave 01.09.2024

 

B. skupina - § 15 ods. 1 písm. n) zákona č. 131/2002 Z. z. o vysokých školách a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov

B. skupina - § 15 ods. 1 písm. n) zákona č. 131/2002 Z. z. o vysokých školách a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov

Číslo VPNázovÚčinnosť od
B/1/2022 Pravidlá poskytnutia a určenia výšky odmeny a náhrady výdavkov členom Správnej rady Ekonomickej univerzity v Bratislave - úplné znenie v znení Dodatku č. 1

Dodatok číslo 1
26.09.2022

07.03.2025
B/2/2022 Kritériá na získanie titulu docent a kritériá na získanie titulu profesor na Ekonomickej univerzite v Bratislave 26.09.2022
B/3/2022 Rámcové podmienky prijatia na štúdium študijných programov prvého a druhého stupňa štúdia na Ekonomickej univerzite v Bratislave na akademický rok 2023/2024

Dodatok č. 1
13.10.2022
B/4/2022 Štatút Správnej rady Ekonomickej univerzity v Bratislave 2022 31.01.2023
B/5/2022 Rámcové podmienky prijatia na štúdium študijných programov tretieho stupňa štúdia na Ekonomickej univerzite v Bratislave na akademický rok 2023/2024 16.12.2022
B/6/2022 Zriadenie odborovej komisie a subodborových komisií doktorandského štúdia na sledovanie a hodnotenie doktorandského štúdia v študijnom odbore ekonómia a manažment na Ekonomickej univerzite v Bratislave 05.12.2022
B/7/2022 Zásady organizácie doktorandského štúdia na Ekonomickej univerzite v Bratislave - úplné znenie v znení Dodatku č. 1

Dodatok č. 1
05.12.2022
B/8/2022 Zásady uvoľnenia vysokoškolských učiteľov Ekonomickej univerzity v Bratislave z plnenia pedagogických úloh  - úplné znenie v znení Dodatku č. 1 | Príloha - Žiadosť o uvoľnenie z plnenia pedagogických úloh

Dodatok číslo 1
01.01.2023

07.03.2025
B/9/2022 Školné a poplatky spojené so štúdiom na Ekonomickej univerzite v Bratislave pre akademický rok 2023/2024 01.09.2023
B/10/2022 Etický kódex Ekonomickej univerzity v Bratislave 14.12.2022
B/11/2022 Rokovací poriadok etickej komisie Ekonomickej univerzity v Bratislave 14.12.2022
B/1/2023 Všeobecné kritériá na obsadzovanie funkčných miest profesorov a docentov a konkrétne podmienky na obsadzovanie funkčných miest profesorov na Ekonomickej univerzite v Bratislave - úplné znenie v znení Dodatku č. 1

Dodatok č. 1
06.06.2023
B/2/2023 Zásady udeľovania titulu „doctor honoris causa“ na Ekonomickej univerzite v Bratislave 06.06.2023
  Vnútorný predpis upravujúci monitorovanie a hodnotenie kvality 31.3.2011
  Interná smernica o podmienkach udeľovania Ceny EU v Bratislave za najlepšiu publikačnú činnosť - IS 4/2017 v znení dodatku č. 1 15.9.2018
B/3/2023 Organizačný poriadok Centra medzinárodných vzťahov Ekonomickej univerzity v Bratislave 1.9.2023
B/4/2023 Organizačný poriadok Centra celoživotného vzdelávania Ekonomickej univerzity v Bratislave 1.8.2023
B/5/2023 Organizačný poriadok Centra podnikateľských činností a univerzitných služieb Ekonomickej univerzity v Bratislave 1.9.2023
B/6/2023 Organizačný poriadok Centra telesnej výchovy a športu Ekonomickej univerzity v Bratislave 1.9.2023
B/7/2023 Organizačný poriadok Centra protidrogových a poradenských služieb Ekonomickej univerzity v Bratislave 1.9.2023
B/8/2023 Organizačný poriadok Znaleckého ústavu Ekonomická univerzita v Bratislave 1.9.2023
B/9/2023 Organizačný poriadok Projektového centra Ekonomickej univerzity v Bratislave 1.9.2023
B/10/2023 Organizačný poriadok časopisu Ekonomické rozhľady Ekonomickej univerzity v Bratislave 1.9.2023
B/11/2023 Organizačný poriadok Výskumno-vzdelávacieho centra bioenergie Ekonomickej univerzity v Bratislave – pracovisko Kapušany 1.9.2023
B/12/2023 Organizačný poriadok Centra informačných technológií Ekonomickej univerzity v Bratislave 1.9.2023
B/13/2023 Organizačný poriadok Archívu Ekonomickej univerzity v Bratislave 1.9.2023
B/14/2023 Zabezpečenie všeobecne prístupného akademického prostredia pre študentov so špecifickými potrebami 1.9.2023
B/15/2023 Organizačný poriadok Centra komunikácie a vzťahov s verejnosťou Ekonomickej univerzity v Bratislave 1.9.2023
B/16/2023 Spôsob schvaľovania vnútorných predpisov súčastí Ekonomickej univerzity v Bratislave 1.9.2023
B/17/2023 Organizačný poriadok Centra na zabezpečenie a podporu kvality Ekonomickej univerzity v Bratislave 1.9.2023
B/18/2023 Organizačný poriadok Slovenskej ekonomickej knižnice Ekonomickej univerzity v Bratislave 1.9.2023
B/19/2023 Organizačný poriadok Rektorátu Ekonomickej univerzity v Bratislave 1.9.2023
B/20/2023

Rámcové podmienky prijatia na štúdium študijných programov prvého a druhého stupňa štúdia na Ekonomickej univerzite v Bratislave na akademický rok 2024/2025

Dodatok č. 1

10.11.2023
B/21/2023 Rámcové podmienky prijatia na štúdium študijných programov tretieho stupňa štúdia na Ekonomickej univerzite v Bratislave na akademický rok 2024/2025 10.11.2023
B/22/2023 Školné a poplatky spojené so štúdiom na Ekonomickej univerzite v Bratislave pre akademický rok 2024/2025 1.9.2024
B/23/2023 Zásady udeľovania „Ceny rektora Ekonomickej univerzity v Bratislave za pedagogickú činnosť“ 18.10.2023
B/24/2023 Spôsob používania akademických insígnií a pravidlá vykonávania akademických obradov na Ekonomickej univerzite v Bratislave 18.10.2023
B/1/2024 Pravidlá vkladania peňažných vkladov alebo nepeňažných vkladov Ekonomickej univerzity v Bratislave do iných právnických osôb 21.04.2024
B/2/2024 Rámcové podmienky prijatia na štúdium študijných programov prvého a druhého stupňa štúdia na Ekonomickej univerzite v Bratislave na akademický rok 2025/2026

Dodatok č. 1
26.04.2024
B/3/2024 Školné a poplatky spojené so štúdiom na Ekonomickej univerzite v Bratislave pre akademický rok 2025/2026 1.9.2025
B/4/2024 Rámcové podmienky prijatia na štúdium študijných programov tretieho stupňa štúdia na Ekonomickej univerzite v Bratislave na akademický rok 2025/2026 6.12.2024
B/1/2025 Konkretizácia prípadov hodných osobitného zreteľa pri nakladaní s majetkom vo vlastníctve Ekonomickej univerzity v Bratislave 16.4.2025
B/2/2025 Rámcové podmienky prijatia na štúdium študijných programov prvého a druhého stupňa štúdia na Ekonomickej univerzite v Bratislave na akademický rok 2026/2027 16.5.2025
Ostatné vnútorné predpisy - 3. časť § 15 ods. 1 písm. o) zákona o VŠ

Ostatné vnútorné predpisy - 3. časť § 15 ods. 1 písm. o) zákona o VŠ

 NázovÚčinnosť od
a Organizačné poriadky celouniverzitných pracovísk 5.11.2018
a7 Organizačný poriadok Ústavu ekonómie a manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave 5.11.2018
a12 Organizačný poriadok Národné centrum európskych a globálnych štúdií SR  
c Interná smernica číslo 11/2021 o školnom a poplatkoch na akademický rok 2022/2023 v znení dodatku č. 1

Dodatok č. 1
1.9.2022
e Poriadok ďalšieho vzdelávania  
g Interná smernica o podmienkach udelenia Medaily Imricha Karvaša 5.9.2002
h Interná smernica o podmienkach udeľovania zlatej a striebornej Pamätnej medaily EU v Bratislave  

 

Dokumenty

Dokumenty

Kolektívna zmluva rok 2024 - úplné znenie v znení Dodatku č. 1

Kolektívna zmluva rok 2023 - úplné znenie v znení Dodatku č. 1 | Dodatok č. 1 ku Kolektívnej zmluve 2023

Kolektívna zmluva rok 2021 | Dodatok č. 1 ku Kolektívnej zmluve 2021

Úplné znenie Pravidiel pre priznávanie motivačného štipendia študentom EU v Bratislave v znení dodatku č. 1 a dodatku č. 2

Pravidlá pre priznávanie motivačného štipendia

Dodatok č. 1 k Pravidlám pre priznanie motivačného štipendia študentom EU v Bratislave

Dodatok č. 2 k Pravidlám pre priznanie motivačného štipendia študentom EU v Bratislave

Zásady výberového konania - nové

Smernica o výučbe v CJ - nová – účinná od 1. 4. 2016

Vyhláška volebnej komisie na voľbu kandidáta na rektora Ekonomickej univerzity v Bratislave na funkčné obdobie od 01.02.2015 do 31.01.2019

Zápisnice

Zápisnice

Zápisnice Akademického senátu

Zápisnice Správnej rady

Interné smernice

Interné smernice

2024

2024

Interná smernica č. 12/2024 Postup pri uplatnení nároku zamestnanca Ekonomickej univerzity v Bratislave na príspevok na športovú činnosť dieťaťa

Interná smernica č. 11/2024 Poplatky za ubytovanie v ubytovacom zariadení POKROK Ekonomickej univerzity v Bratislave

Interná smernica č. 10/2024 Poplatky vo vzdelávacích a ubytovacích zariadeniach Ekonomickej univerzity v Bratislave – Virt a Jarabá

Interná smernica č. 9/2024 Zásady tvorby odporúčaného študijného plánu

Interná smernica č. 8/2024 O verejnom obstarávaní v podmienkach Ekonomickej univerzity v Bratislave

Interná smernica č. 7/2024 Poplatky vo vzdelávacích a ubytovacích zariadeniach Ekonomickej univerzity v Bratislave – Virt a Jarabá

Interná smernica č. 6/2024 Zásady obsadzovania postdoktorandských pozícií na Ekonomickej univerzite v Bratislave

Interná smernica č. 4/2024 Poplatky spojené s programami kvalifikačného vzdelávania učiteľov strednej školy realizovanými na Národohospodárskej fakulte Ekonomickej univerzity v Bratislave

Interná smernica č. 3/2024 Individuálne štúdium na Ekonomickej univerzite v Bratislave

  • Príloha č. 1 - Žiadosť o individuálne štúdium
  • Príloha č. 2 - Individuálny študijný plán – harmonogram plnenia študijných povinností

Interná smernica č. 2/2024 Zásady udeľovania „Ceny Imricha Karvaša“ 2024

Interná smernica č. 1/2024 Záverečné, rigorózne a habilitačné práce

2023

2023

Interná smernica č. 3/2023 Zásady tvorby odporúčaného študijného plánu - Zrušené, nahradené Internou smernicou č. 9/2024

Interná smernica č. 2/2023 Podmienky vykonávania práce z domu

Interná smernica č. 1/2023 Poplatky spojené s programami kvalifikačného vzdelávania Katedry pedagogiky Národohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave

2022

2022

Interná smernica č. 12/2022 Poplatky vo vzdelávacích a ubytovacích zariadeniach Ekonomickej univerzity v Bratislave – Virt a Jarabá

  • Dodatok č. 1 k internej smernici č. 12/2022

Interná smernica č. 11/2022 Metodika realizácie systému hodnotenia dosahovania cieľov vzdelávania na Ekonomickej univerzite v Bratislave | Prílohy

Interná smernica č. 10/2022 Monitorovanie a hodnotenie kvality na Ekonomickej univerzite v Bratislave | Prílohy

Interná smernica č. 9/2022 Zásady hodnotenia výskumných pracovníkov na Ekonomickej univerzite v Bratislave

Interná smernica č. 8/2022 Zásady hodnotenia vysokoškolských učiteľov na Ekonomickej univerzite v Bratislave

Interná smernica č. 7/2022 Konkretizácia pracovných povinností v oblasti publikačnej a vedeckovýskumnej činnosti výskumných pracovníkov Ekonomickej univerzity v Bratislave

Interná smerniča č. 6/2022 Konkretizácia pracovných povinností v oblasti publikačnej a vedeckovýskumnej činnosti zamestnancov Ekonomickej univerzity v Bratislave pôsobiacich na funkčných miestach profesor, docent a odborný asistent

Interná smernica č. 5/2022 Poplatky za ubytovanie v ubytovacom zariadení POKROK Ekonomickej univerzity v Bratislave

Interná smernica č. 4/2022 Pravidlá Ekonomickej univerzity v Bratislave pre tvorbu a použitie finančných prostriedkov z „Fondu rozvoja vedy“

  • Dodatok č. 1 k internej smernici č. 4/2022

Interná smernica č. 1/2022 Poplatky za ubytovanie v študentských domovoch Ekonomickej univerzity v Bratislave

  • Dodatok č. 1 k internej smernici č. 1/2022
  • Dodatok č. 2 k internej smernici č. 1/2022
2019

2019

Interná smernica č. 9/2019 - Zásady a kritériá udeľovania „Ceny rektora Ekonomickej univerzity v Bratislave za študentskú vedeckú a odbornú činnosť“

Interná smernica č. 8/2019 - Zásady udeľovania grantov Ekonomickej univerzity v Bratislave mladým učiteľom, vedeckým pracovníkom a doktorandom v dennej forme štúdia - úplné znenie v znení dodatkov č. 1, č. 2 a č. 3

  • Dodatok č. 1 k internej smernici č. 8/2019
  • Dodatok č. 2 k internej smernici č. 8/2019
  • Dodatok č. 3 k internet smernici č. 8/2019
  • Príloha č. 1: Formulár žiadosti o grant Ekonomickej univerzity v Bratislave pre mladých učiteľov, vedeckých pracovníkov a doktorandov v dennej forme štúdia
  • Príloha č. 2: Hodnotiaci hárok výskumného projektu
  • Príloha č. 3: Formulár záverečnej správy ku grantom Ekonomickej univerzity v Bratislave pre mladých učiteľov, vedeckých pracovníkov a doktorandov v dennej forme štúdia
  • Príloha č. 4: Hodnotiaci hárok ukončeného výskumného projektu

Interná smernica č. 1/2019 upravujúca postup pri uplatnení nároku zamestnanca Ekonomickej univerzity v Bratislave na príspevok na rekreáciu

  • Dodatok č. 1 k internej smernici č. 1/2019
  • Žiadosť o príspevok na rekreáciu podľa § 152a Zákonníka práce - zamestnanec
  • Žiadosť o príspevok na rekreáciu podľa § 152a Zákonníka práce – organizovaná viacdenná aktivita dieťaťa zamestnanca počas školských prázdnin
2017

2017

Interná smernica č. 11/2017 Bádateľský poriadok Archívu Ekonomickej univerzity v Bratislave

  • Príloha č. 1
  • Príloha č. 2

Interná smernica č. 10/2017 o školnom a poplatkoch spojených so štúdiom na Ekonomickej univerzite v Bratislave – akademický rok 2018/2019

Interná smernica č. 8/2017 o záverečných a habilitačných prácach

Interná smernica č. 2/2017 - Cenník služieb Centra komunikácie a vzťahov s verejnosťou a Kariérneho centra EU v Bratislave

2016

2016

Interná smernica č. 9/2016 - Zásady hodnotenia výskumných pracovníkov EU v Bratislave vo väzbe na § 80 zákona č. 131/2002 Z. z. o vysokých školách a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov

Interná smernica č. 7/2016 - Konkretizácia pracovných povinností v oblasti publikačnej a vedeckovýskumnej činnosti výskumných pracovníkov EU v Bratislave

Interná smernica č. 4/2016 - Zásady zabezpečenia výučby v cudzích jazykoch na EU v Bratislave

Interná smernica č. 3/2016 - Podmienky vyplácania cestovných náhrad cudzincom pôsobiacim na Ekonomickej univerzite v Bratislave

Interná smernica č. 1/2016 - „Konkretizácia pracovných povinností v oblasti publikačnej a vedeckovýskumnej činnosti zamestnancov EU v Bratislave na funkčných miestach: profesor, mimoriadny profesor, docent a v pracovnom zaradení odborný asistent“

2015

2015

Interná smernica č. 15/2015 - Zásady organizačného a finančného zabezpečenia zahraničných pracovných ciest zamestnancov EU v Bratislave

  • Dodatok č. 1
  • Dodatok č. 2
  • Dodatok č. 3

Opatrenie rektora Ekonomickej univerzity v Bratislave k prijatiu zahraničných hostí v podmienkach EU v Bratislave (IS č. 15/2015)

  • Príloha č. 1
  • Príloha č. 2

Interná smernica č. 14/2015 o školnom a poplatkoch spojených so štúdiom na EU v Bratislave – akademický rok 2016/2017

Interná smernica č. 13/2015 - Zásady hodnotenia vysokoškolských učiteľov pôsobiacich vo funkcii lektora, asistenta, odborného asistenta, docenta, mimoriadneho profesora a profesora na EU v Bratislave

Interná smernica č. 12/2015 o edičnej činnosti

Interná smernica č. 9/2015 - Poplatky za ubytovanie v študentských domovoch EU v Bratislave

Interná smernica č. 7/2015 - Zásady podávania, preverovania a evidovania podnetov podávaných v zmysle zákona č. 307/2014 Z. z. o niektorých opatreniach súvisiacich s oznamovaním protispoločenskej činnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov

  • Dodatok č. 1
  • Dodatok č. 2

Interná smernica č. 5/2015 - Pravidlá pre rozdelenie a použitie finančných prostriedkov z Fondu na podporu zahraničných mobilít doktorandov EU v Bratislave

  • Dodatok č. 1

Interná smernica č. 4/2015 - Metodika systému zabezpečenia vzdelávania na EU v Bratislave

Interná smernica č. 3/2015 - Prijímanie zahraničných študentov na študijné pobyty na EU v Bratislave na základe dohôd o spolupráci so zahraničnými univerzitami a inými inštitúciami poskytujúcimi vysokoškolské vzdelávanie

  • Príloha č. 1: Akceptačný list (Letter of Acceptance)
  • Príloha č. 2: Learning Agreement (Dohoda o štúdiu)
  • Príloha č. 3: Potvrdenie o štúdiu (Certificate of Attendance)

Interná smernica č. 2/2015 - Centrálny nákup knižných a periodických publikácií na EU v Bratislave

  • Dodatok č. 1 k IS č. 2/2015
2014

2014

Interná smernica č. 10/2014 - Zásady uvoľnenia pedagogických zamestnancov EU v Bratislave z plnenia pedagogických úloh

  • Príloha k IS 10/2014

Interná smernica č. 9/2014 - Etický kódex vedeckovýskumnej činnosti vysokoškolského učiteľa a výskumného pracovníka EU v Bratislave

Interná smernica č. 8/2014 o školnom a poplatkoch spojených so štúdiom na EU v Bratislave – akademický rok 2015/2016

Interná smernica č. 7/2014 - Zásady rigorózneho konania na EU v Bratislave

Interná smernica č. 4/2014 - Kritériá na získanie titulu docent / profesor v rámci habilitačných konaní a konaní na vymenúvanie za profesorov na Ekonomickej univerzite v Bratislave

Interná smernica č. 3/2014 - Pedagogické vzdelávanie vysokoškolských učiteľov EU v Bratislave

2013

2013

Interná smernica č. 9/2013 o školnom a poplatkoch spojených so štúdiom na EU v Bratislave – akademický rok 2014/2015

Interná smernica č. 6/2013 - Evidencia publikačnej činnosti a ohlasov na EU v Bratislave

  • Dodatok č. 1

Interná smernica č. 3/2013 - pôsobenie koordinátorov pre študentov so špecifickými potrebami na EU v Bratislave

Úplné znenie Internej smernice č. 2/2013

Interná smernica č. 2/2013 - Konkretizácia pracovných povinností v oblasti publikačnej a vedecko-výskumnej činnosti  zamestnancov EU v Bratislave na funkčných miestach profesor, mimoriadny profesor, docent a v pracovnom zaradení odborný asistent

  • Dodatok č. 1

Interná smernica č. 1/2013 - Zásady a kritéria udeľovania "Ceny EU v Bratislave za publikačnú činnosť"

2012

2012

Interná smernica č. 7/2012 o školnom a poplatkoch spojených so štúdiom na EU v Bratislave – akademický rok 2013/2014

Interná smernica č. 5/2012 - Metodika sledovania a evidovania priamej vyučovacej činnosti učiteľov EU v Bratislave

  • Dodatok č. 1

Interná smernica č. 4/2012 - Upravujúca ceny za poskytované služby v Stravovacom a ubytovacom zariadení Konventná 1 a v Účelovom zariadení - Vila Horský park

Interná smernica č. 3/2012 - Cenník služieb Kariérneho centra EU v Bratislave

Interná smernica č. 2/2012 - Vysielanie študentov EU v Bratislave na zahraničné študijné pobyty

2011

2011

Interná smernica č. 12/2011 - Zásady administratívneho a finančného riadenia vedeckovýskumných, vzdelávacích, rozvojových a iných projektov na EU v Bratislave

Interná smernica č. 10/2011 o školnom a poplatkoch spojených so štúdiom na EU - akademický rok 2012/2013

Interná smernica č. 7/2011 - Pravidlá pre správu a používanie počítačovej siete NetEU

Interná smernica č. 2/2011 - Monitorovanie a hodnotenie kvality na EU v Bratislave

Interná smernica č. 1/2011 - Zásady organizačného a finančného zabezpečenia zahraničných pracovných ciest zamestnancov EU v Bratislave

2010

2010

Interná smernica č. 15/2010 o školnom a poplatkoch spojených so štúdiom na EU v Bratislave - akademický rok 2011/2012

Interná smernica č. 12/2010 o vybavovaní sťažností

  • Dodatok č. 1
  • Dodatok č. 2

Interná smernica č. 11/2010 o určení obsahu inauguračného spisu na EU v Bratislave a Usmernenie k prezentácii uchádzača o vedecko-pedagogický titul "profesor" v rámci inauguračného konania na EU v Bratislave

Interná smernica č. 10/2010 - Príprava a schvaľovanie dohôd o spolupráci

  • Príloha č. 1: Návrh na uzatvorenie dohody o spolupráci
  • Príloha č. 2: Memorandum of Understanding

Interná smernica č. 7/2010 - Poplatky v rekreačných zariadeniach EU v Bratislave

Interná smernica č. 4/2010 - Pravidlá EU v Bratislave pre tvorbu a použitie finančných prostriedkov účelovo určených na "Fond rozvoja vedy"

Interná smernica č. 3/2010 - Zásady a kritéria udeľovania "Ceny rektora EU v Bratislave za publikačnú činnosť"

Interná smernica č. 2/2010 - Pravidlá EU v Bratislave pre tvorbu, rozdelenie a použitie finančných prostriedkov účelovo určených na podporu zahraničných mobilít doktorandov

2009

2009

Interná smernica č. 14/2009 o školnom a poplatkoch spojených so štúdiom na EU v Bratislave - akademický rok 2010/2011

Interná smernica č. 13/2009 o aplikácii zákona č. 211/2000 Z.z. o slobodnom prístupe k informáciám a o zmene a o doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov

  • Dodatok č. 1
  • Dodatok č. 2

Interná smernica č. 5/2009 - Cenník služieb Kariérneho centra EU v Bratislave

Interná smernica č. 4/2009 - Konkretizácia pracovných povinností vysokoškolského učiteľa pôsobiaceho vo funkcii odborný asistent

Interná smernica č. 3/2009 - Pravidlá EU v Bratislave pre tvorbu a použitie Finančných prostriedkov účelovo určených na "Fond rozvoja vedy"

Interná smernica č. 2/2009 - Zásady a kritéria udeľovania „Ceny rektora EU v Bratislave za publikačnú činnost"

2008

2008

Úplné znenie internej smernice č. 16/2008 o edičnej činnosti v znení dodatkov

  • Dodatok č. 1
  • Dodatok č. 2
  • Dodatok č. 3

Interná smernica č. 15/2008 o školnom a poplatkoch spojených so štúdiom na EU v Bratislave - akademický rok 2009/2010

Interná smernica č. 5/2008 - Nájom nehnuteľného majetku vo vlastníctve EU v Bratislave

2007

2007

Interná smernica č. 4/2007 - Pravidlá správy a používania elektronickej pošty

2004

2004

Interná smernica č. 6/2004 - Metodika sledovania pracovného zaťaženia učiteľov EU v Bratislave | Príloha k IS 6/2004 - úväzkový list

Opatrenia rektora

Opatrenia rektora

2025

2025

Opatrenie rektora č. 3/2025 - Opatrenie k prijatiu zahraničných hostí v podmienkach EU v Bratislave

  • Príloha č. 1: Návrh na prijatie zahraničného hosťa
  • Príloha č. 2: Správa o prijatí zahraničného hosťa

Opatrenie rektora č. 2/2025 - Opatrenie k rozpisu rozpočtu EU v Bratislave na rok 2025

Opatrenie rektora č. 1/2025 - Zásady etických vedeckých a publikačných praktík 2025

2024

2024

Opatrenie rektora č. 3/2024 - Stanovenie ceny za užívanie Viacúčelovej športovej haly Ekonomickej univerzity v Bratislave pre verejnosť

Opatrenie rektora č. 2/2024 - Bezpečnosť v areáli Ekonomickej univerzity v Bratislave počas realizácie rekonštrukčných prác

Opatrenie rektora č. 1/2024 - Opatrenie k rozpisu rozpočtu EU v Bratislave na rok 2024

2023

2023

Opatrenie rektora č. 3/2023 - Elektronický dochádzkový systém Biometric

Opatrenie rektora č. 2/2023 - Poplatky za pobyt v Materskej škole Ekonomickej univerzity v Bratislave

  • Dodatok č. 3
  • Dodatok č. 2
  • Dodatok č. 1

Opatrenie rektora č. 1/2023

Príkazy rektora

Príkazy rektora

2025

2025

Príkaz rektora č. 1/2025 Zabezpečenie čerpania dovolenky podľa plánu dovoleniek v roku 2025

2024

2024

Príkaz rektora č. 6/2024 Vykonanie fyzickej inventúry centrálne zabezpečovaného materiálu civilnej ochrany a ostatného materiálu civilnej ochrany Ekonomickej univerzity v Bratislave

Príkaz rektora č. 5/2024 Vykonanie fyzickej inventúry materiálu a tovaru v skladoch a v predajniach a dokladovej inventúry hmotného a nehmotného majetku, záväzkov a pohľadávok Ekonomickej univerzity v Bratislave

Príkaz rektora č. 4/2024 Vykonanie kontroly prenosných a pojazdných hasiacich prístrojov a kontrola požiarnych vodovodov

Príkaz rektora č. 3/2024 k realizácii prijímacích skúšok na 1. stupeň štúdia na Ekonomickej univerzite v Bratislave v ak. roku 2023/2024

Príkaz rektora č. 2/2024 Realizácia internej smernice č. 1/2024 „Záverečné, rigorózne a habilitačné práce“

Príkaz rektora č. 1/2024 Zabezpečenie čerpania dovolenky podľa plánu dovoleniek v roku 2024

2023

2023

Príkaz rektora č. 6/2023 - Inventarizácia materiálu civilnej ochrany

Príkaz rektora č. 5/2023 - Inventarizácia

Príkaz rektora č. 4/2023

Príkaz rektora č. 3/2023 - Využívanie antiplagiátorského systému TURNITIN

Príkaz rektora č. 2/2023

Príkaz rektora č. 1/2023 na zabezpečenie čerpania dovolenky podľa plánu dovoleniek v roku 2023

2022

2022

Príkaz rektora č. 6/2022 - Inventarizácia materiálu civilnej ochrany

Príkaz rektora č. 4/2022 - Inventarizácia

Príkaz rektora č. 1/2022 na zabezpečenie čerpania dovolenky podľa plánu dovoleniek v roku 2022

2021

2021

Príkaz rektora č. 1/2021 na zabezpečenie čerpania dovolenky podľa plánu dovoleniek v roku 2021

2020

2020

Príkaz rektora č. 9/2020 - Civilná ochrana

Príkaz rektora č. 8/2020 - Inventarizácia

Príkaz rektora č. 2/2020 na zabezpečenie čerpania dovolenky podľa plánu dovoleniek v roku 2020

2019

2019

Príkaz rektora č. 5/2019 - Civilná ochrana

Príkaz rektora č. 4/2019 - Dokladová inventarizácia

Príkaz rektora č. 3/2019 na zabezpečenie čerpania dovolenky podľa plánu dovoleniek v roku 2019

2018

2018

Príkar rektora č. 6/2018 - Inventarizácia

Príkaz rektora č. 2/2018 na zabezpečenie čerpania dovolenky podľa plánu dovoleniek v roku 2018

2017

2017

Príkaz rektora č. 4/2017 - Dokladová inventarizácia

2016

2016

Príkaz rektora č. 7/2016 - inventarizácia

Príkaz rektora č. 6/2016 na zabezpečenie čerpania dovolenky podľa plánu dovoleniek v roku 2016

2015

2015

Príkaz rektora č. 5/2015 na zabezpečenie čerpania dovolenky podľa plánu dovoleniek v roku 2015

Príkaz rektora č. 4/2015 k príprave a implementácii systému zabezpečenia vzdelávania na Ekonomickej univerzite v Bratislave v zmysle Internej smernice č. 4/2015 Metodika systému zabezpečenia vzdelávania na Ekonomickej univerzite v Bratislave na obdobie od 1. 4. 2015 do 31. 8. 2016

2014

2014

Prikaz rektora č. 8/2014 inventarizácia

Prikaz rektora č. 7/2014 inventarizácia

2012

2012

Príkaz rektora č. 9/2012 - fyzická inventúra centrálne zabezpečovaného materiálu civilnej ochrany a ostatného materiálu civilnej ochrany Ekonomickej univerzity v Bratislave

Príkaz rektora č. 7/2012 - fyzická inventarizácia majetku Ekonomickej univerzity v Bratislave

2010

2010

Príkaz rektora č. 5/2010 - fyzická inventarizácia majetku Ekonomickej univerzity v Bratislave

Príkaz rektora č. 2/2010 o spôsobe vkladania prác do systému evidencie záverečných prác - platí od 1.4.2010

2008

2008

Príkaz rektora č. 9/2008

2007

2007

Príkaz rektora č. 8/2007 k e-mailovej komunikácii v rámci Ekonomickej univerzity v Bratislave

Iné

Iné

Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky - Legislatíva - Vysoké školstvo - Zákony

Informácia o uzavretí zmluvy so sprostredkovateľom osobných údajov zo dňa 30.11.2007

Univerzita

  • História univerzity
    • Rektori EU v Bratislave
    • Historické míľniky
    • Významní absolventi
  • Misia, vízia, strategické ciele, poslanie
  • Dlhodobý zámer
  • Členstvo univerzity v medzinárodných inštitúciách
  • Orgány univerzity
    • Rektor
    • Vedenie univerzity
    • Akademický senát
    • Kolégium rektora
    • Vedecká rada
    • Správna rada
    • Etická komisia
    • Disciplinárna komisia
  • Rada kvality
  • Centrum na zabezpečenie a podporu kvality
  • Pracoviská EU v Bratislave
  • Organizačná štruktúra a pracoviská
    • Organizačná štruktúra univerzity
    • Útvary riadené rektorom
    • Útvary riadené kvestorom
    • Útvary riadené prorektorom pre vzdelávanie
    • Útvary riadené prorektorom pre rozvoj, kultúru a šport
    • Útvary riadené prorektorom pre vedu a doktorandské štúdium
    • Útvary riadené prorektorom pre medzinárodné vzťahy
    • Útvary riadené prorektorom pre akreditáciu a kvalitu
  • Úradná výveska
  • Vnútorné predpisy
  • Výročné správy

Ekonomická univerzita v Bratislave je členom týchto medzinárodných inštitúcií

  • AACSB
  • EUA
  • EFMD
  • Magna Charta
  • Hermes
  • CIDD
  • ACCA
  • ERSA
  • PRME
  • EDAMBA
  • Study in Slovakia Good Idea

 

Plán obnovy a odolnosti

Študenti
  • AiS2
  • Rozvrhy
  • Harmonogram akademického roka
  • Záverečné práce
  • Návody
  • Študijné oddelenia
Veda a výskum
  • Vedecké časopisy
  • Vedecké konferencie
  • Oddelenie pre vedu a doktorandské štúdium
Medzinárodné vzťahy
  • Diplomacia v praxi
  • Aktuálne projektové výzvy
  • Letné a zimné školy
  • Centrum medzinárodných vzťahov
Zamestnanci
  • Zamestnanecký portál ESS
  • Informačný systém EU v Bratislave
  • Helpdesk CIT
  • Stravovanie
  • Telefónny zoznam
  • Oddelenie pre personálne a sociálne otázky
Média
  • Aktuality
  • Fotogaléria
  • Centrum komunikácie a vzťahov s verejnosťou
Informácie
  • Kontakty
  • Helpdesk
  • Vyhlásenie o prístupnosti
  • Nastavenie cookies

Ekonomická univerzita v Bratislave je akreditovaná

AACSB

  • RSS
  • Facebook
  • Youtube
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Instagram

Preberanie textov, fotografií a iných materiálov je dovolené výhradne len s povolením Ekonomickej univerzity v Bratislave a s uvedením zdroja.

© 1940 - 2025 Ekonomická univerzita v Bratislave